Wednesday, June 23, 2010

TURREN LAGIK!!!!

Assalamualaikum..selamat sejahtera..pagi ni n3 pasai tureen yg berjaya ku rembat dr umah mak kat selayang....hehehheh (kak kalo ko baca n3 aku ni ko jgn marahh ok...hahahhah aku dah remm dulu..ampoonnnn tapi aku ada tiggaikan kat ko pinggan puteh ader 3 biji) tu lahh kalau dah ramai anak pempuan tapi benda sebijik..mau x berebut.. tureen ni sama brand ngan yatt nyer ... nanyo syoko....
kalo kita tgk close up bunga mcm sakura erkk??? ker perasan i ajer?? haa tadik baru mail en mukriz.. dia ader juai tureen bunga yg sama mcm ni tapi handlle atas tutup design lain..





errmmm .... tapi smart kan cutting tureen ni... mak cakap dulu dia kecik2 wan dia susun tepi bendul ajer tureen ni..banyakk ..puas dah wat main masak2.... huhhhh pitaammm aku dengar... aduisssshh wat main masak2 ajer ko???? alahaiiii... tapi dua bijik ajer mak aku dapat selamat kan yg lain semua dah x der ... sebijik lagi twin rosessss.... tapi sudahh pecahh ...kat umah segambut kata mak .. alahai tapi masih segar gambaran tureen itu dalam ingatan ku....
selain dr turren ni dapat gak aku beli dr kampung katil besi lama milik wan mak aku gak, masa dia kawen bebsss pakai katil tu ..... lama dah aku beli masa zama2 belajar kat u lagik..haa nnti aku hensem2 pasang cadar antik baru aku wat n3 ok... yg tu ajer lah pusaka..aiyoo takut plak ayat pusaka..hahahha yg tinggal dr wan mak aku sendiri....ok tu ajer yg dapat kita share... nnti sambung lagi erkk... selamat malam



No comments:

Post a Comment