Friday, June 11, 2010

BUKAN UNTUK DIJUAL : BUAT TATAPAN EIJA


salam petang untuk semua.... malam semalam dengan penuh takwa dan tawaduknya aku baru nak memungah kotak dr eija... kul 2pg lepas anak tdo..dengan khusuknya aku pungahh..bila dah susun2 set cawan yg beli dr eija muncul 5 bulat 1 bentuk mcm 4 segi erk????? aikkkkk... mcm nooo ni.... ermmm koang rasa cam na??? mcm x cukup beradikk kan?? mcm ugly duck..alah kartun tu ahh dia swan sebenarnyaa.. tapi temasuk kat anak itek... hurrmm tenung lama2 mcm cantek plakkk... eija ... aku dah tenung betul2 ni.... x paa aahh kira halalll..aku mcm suke plak..hehehhe sowwii bebss....i luv u...hahahhahaha
teko kecik slim, creamer n mug tu plak aku beli kat kelate dehhh..lama dah simpan .... ok ada sapa2 nk pinang??? berani??? hhehehehhehe layaannnnnnnnnnnnnnnnnnnzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment